HTML

Asztalos Gombóc Artúr kalandjai

A világ legvidámabb bearded collie-jának a naplója... :o) SZÜLETETT: 2007. május 10. BECENEVE: Muki, Gépont CÍME: Diósd ANYJA NEVE: Chipi APJA NEVE: Lothar HOBBIK: joghurtért és sajtért kuncsorgás, őrülten fel-alá szaladgálás, piros labda és süni kergetés... ja és mostanában a "mindenkire rámászás" :)

Utolsó kommentek

kényelem

2009.04.19. 22:43 milk-and-apple

szal az úgy volt, hogy nekiláttunk rendbetenni a kertet. én már nagyon vártam, akartam is reklamálni, hogy kicsit kevés az árnyék, ahol hűsölhetek napközben, kellene már az a kerti bútor meg ilyenek... füvet vágtunk, valami szegélynyíró is volt - azt rendesen megugattam, nem volt valami szimpi - és most ilyen kis magok vannak ott, ahol olyan szépen kirohangáltam ősszel a füvet. azt mondták nem mehetek oda, amíg ki nem nő megint. szívás. lent ragadtam egy hónapra. de megpróbáltak kiengesztelni egy saját napernyővel. gyanítom, hogy nem nekem szerelték föl, mindenesetre én azonnal sóhajtottam egy nagyot és beültem alá. áh, kutya kényelem :o)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://artur.blog.hu/api/trackback/id/tr431075118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása