HTML

Asztalos Gombóc Artúr kalandjai

A világ legvidámabb bearded collie-jának a naplója... :o) SZÜLETETT: 2007. május 10. BECENEVE: Muki, Gépont CÍME: Diósd ANYJA NEVE: Chipi APJA NEVE: Lothar HOBBIK: joghurtért és sajtért kuncsorgás, őrülten fel-alá szaladgálás, piros labda és süni kergetés... ja és mostanában a "mindenkire rámászás" :)

Utolsó kommentek

yo, kardi brotha'! :)

2009.02.07. 19:34 milk-and-apple

olyan jóóó volt találkozni megint!! odafelé úton próbáltam rávenni az ősöket, hogy vegyünk megint grillcsirkét, de nem sikerült, mert siettünk, hogy időben leérjünk valami szoptatás meg tej miatt. nem értettem, ki akar tejet inni, amikor van grillcsirke is?? a két kis rózsaszín béka sem üvöltött olyan sokat és legfőbb isteni jót szaladgáltunk az Ó-ban. asszem. utána ki voltam készülve, aludtam egész úton hazafelé és még itthon is folytattam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://artur.blog.hu/api/trackback/id/tr46928918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása