HTML

Asztalos Gombóc Artúr kalandjai

A világ legvidámabb bearded collie-jának a naplója... :o) SZÜLETETT: 2007. május 10. BECENEVE: Muki, Gépont CÍME: Diósd ANYJA NEVE: Chipi APJA NEVE: Lothar HOBBIK: joghurtért és sajtért kuncsorgás, őrülten fel-alá szaladgálás, piros labda és süni kergetés... ja és mostanában a "mindenkire rámászás" :)

Utolsó kommentek

visszatértem!

2009.01.08. 12:12 milk-and-apple

volt egy kis gond a netes böngészővel, de anya megoldotta és megint tudok írni. khm, diktálni, mert írni még nemtok. bár minden csak idő kérdése.

mivel tegnap behoztam sok sarat a lábamon - nem értem hogy történt, én csak szaladgáltam kint a mínuszokban - és ezt fél órán át kellett lemosni rólam a frissen takarított fürdőszobában (kellemes volt :o) így most asszem büntiben vagyok idebenn és ráérek diktálni egy kicsit.

a kisebbik muki (én vagyok a nagy muki. asszem.) nagyon édes. állítólag. néha megyek és megszaglászom, főleg amikor óbégat, de mivel egyelőre nem mutat hajlandóságot arra, hogy dobálja nekem a labdáimat, még nem barátkozunk olyan intenzíven. el szoktam vinni sétálni egy ilyen négykerekű izében, általában anyáék is jönnek, bár egyedül még nem vittem, ez tény. mindig a rét felé megyünk, hogy apa dobálhassa az új csipogós rögbilabdámat... ezt karácsonyra kaptam. vagy mire. volt valami fa meg minden, de nem értem el a mézeskalácsot, hiába ágaskodtam. mindenki tökre izgatott volt meg minden és sok ajándékot kaptam meg egy grillcsirkét is. asszem szeretem a karácsonyt.

meglátogattuk kardigánékat is és ott is volt egy ilyen üvöltő kis rózsaszín csomag. hát ilyet. mondjuk minket ez nem zavart, mert egymással voltunk elfoglalva :o)

aztán jött valami másik ünnep és sok színes fény villódzott az égen és robbantottak is. elutaztunk egy másik kertbe anyáékkel és én mindent megugattam. egészen addig amíg közvetlenül mellettem nem robbant... ekkor úgy döntöttem inkább bemegyek a házba és megnézem közelebbről ezt a padlófűtés izét...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://artur.blog.hu/api/trackback/id/tr83865208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simi-Samu-Sámuel 2009.01.09. 12:26:13

Szia Artúr! Jó hogy visszatértél!

"E" olvasta neke a blogodat és hallom ám, hogy te a fürdőben fürdesz! Amindenit!!! Igazán bátor vagy! Én még nem mertem betenni oda a mancsomat. Azt hallottam rémisztő egy hely....

De most komolyan! Nem fáj? És az egész tested vizes lesz? Nekem csak a mancsomat meg a pofikámat szokták mosni Gazdiék, de bevallom azt se nagyon komázom.... Hmmm Büszke vagyok rád! Nagyon bátor eb vagy!!!!

Szted kipróbáljam én is??? De hogyan?

fluffyboy 2009.01.12. 17:51:34

Szia Artúr! Végre! Csak diktálj szorgalmasan ;o).
Egyébként biztos nagyon jó kutya lehettél, ha ennyi mindent kaptál karácsonyra! Én CSAK EGY műcsontot kaptam, igaz, csak egy szám van, szóval egyszerre úgyis csak egyet tudok rágcsálni.
A Kismukit meg hagyd erőt gyűjteni! Rengeteget kell most aludnia, meg ennie...meg kakilnia, meg sírnia, hogy elég erős legyen ahhoz, hogy veled tudjon majd játszani. Türelem, türelem, majd meglátod, megéri. Majd eljön az idő, amikor hat lábbal hordjátok be a sarat! :o) És egymás lábát mossátok a frissen takarított fürdőben, aztán együtt takarítjátok ki magatok után a fürdőt is. :))

Artúr tesó 2009.01.19. 12:20:19

Hahó Samu!

Annyira bátor vagyok, hogy csak na. Bátran hagyom magam felemelni - bízva abban, hogy úgy sem gondolják komolyan. Aztán kiderül, hogy DE! Olyankor már mindegy, bátran behúzom fülem-farkam és a rózsaszín orromtól a saras lábikómig össze-vissza áztatnak. Ám ez a rettenetes stressz azonnal eltörpül, amikor a nagyonnagy és erős gazdim kiemel a kádból és utána megrázhatom magam. Az naon vicces! :o)
Úgyhogy csak ajánlani tudom a fürdőzést, próbáld csak ki.

Artúr tesó 2009.01.19. 12:25:30

@fluffyboy:
Halihó Fluffy!
Én mindig jó kutya vagyok. Szerintem túl jó vagyok az ajikhoz képest. :o) Igazán kaphatnék még. Most például el tudnám viselni, hogyha meg kéne tanítsak egy grillcsirkét a labdaeldobás művészetére. Várjunk csak! De a pocakomból hogy dobálózna? Na ezt majd még kidolgozom. Hmmm!
Én folyamatosan türelmes vagyok, de már megint eltelt egy egész nap és a kis óbégató izé még mindig nem dobálja a labdámat. Hogy van ez?
süti beállítások módosítása