HTML

Asztalos Gombóc Artúr kalandjai

A világ legvidámabb bearded collie-jának a naplója... :o) SZÜLETETT: 2007. május 10. BECENEVE: Muki, Gépont CÍME: Diósd ANYJA NEVE: Chipi APJA NEVE: Lothar HOBBIK: joghurtért és sajtért kuncsorgás, őrülten fel-alá szaladgálás, piros labda és süni kergetés... ja és mostanában a "mindenkire rámászás" :)

Utolsó kommentek

semmi nem a régi már

2008.09.29. 15:48 milk-and-apple

hát nemtom, az úgy volt, hogy egyszercsak eltűnt a nappali, ismeretlen emberek jöttek, új falakat tettek be meg ilyenek, én meg csak álltam és néztem, nem értettem mi történik. hiába feküdtem le a fotelem mellé - már semmi más nem maradt a szobában - és hiába ragaszkodtam hozzá, ahányszor odébbtolták... szóval minden megváltozott. eltűnt a fotel. és az egyik kedvenc labdám is... anya viszont AKKORA pocakot növesztett, hogy gyanús ez nekem... LEHET, HOGY OTT A LABDÁM????? :)

addig ez a kedvenc játékom...

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://artur.blog.hu/api/trackback/id/tr80687503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

just amcsi · http://amcsi.blog.hu 2008.10.01. 10:32:22

teljesen meg tudlak érteni! nálunk is minden megváltozott! bár anyuci nem növesztett pocakot... de akkor is! mi költözködtünk!

Nyunyi néni 2008.10.08. 16:33:43

És mikor lesz már a gyermekáldás, tessék mondani?

Nyunyi néni 2008.10.08. 16:39:01

izé, ez én vagyok.
Csilla:)

Artúr 2008.10.21. 09:03:36

Nyunyi néni Csilla! Te ki vagy?
süti beállítások módosítása