HTML

Asztalos Gombóc Artúr kalandjai

A világ legvidámabb bearded collie-jának a naplója... :o) SZÜLETETT: 2007. május 10. BECENEVE: Muki, Gépont CÍME: Diósd ANYJA NEVE: Chipi APJA NEVE: Lothar HOBBIK: joghurtért és sajtért kuncsorgás, őrülten fel-alá szaladgálás, piros labda és süni kergetés... ja és mostanában a "mindenkire rámászás" :)

Utolsó kommentek

bekötözve

2008.04.25. 21:29 milk-and-apple

asszem egész jól szimuláltam napokig... de aztán feltűnt apának, hogy piszkálom a lábam és sántítok... így mehettem a dokihoz. én egyébként nagyon szeretem a dokit. annak ellenére is, hogy nagyon fájt, amit csinált. levágta a szőrömet és bizergálta a lábamon ezt a fájó égő izét és én próbáltam sikítozni, de valamit tettek a számra, így alig tudtam kinyitni. apa is lefogott, mert ficánkoltam (igazánnemvoltszéptőle)... aztán egyszercsak felkerült ez a fehér izé a lábamra...

 

gondoltam megpróbálom leszedni magamról... állítólag valami múmiára hasonlítottam közben... nem tudom mi az a múmia, mindenesetre visszaragasztották. sőt. kaptam egy zoknit. apa minden nap hord zoknit. szerintem tök ciki.

 

mondjuk megy a bundámhoz. ez tény... de kivagyok. ez a mindennapos dokilátogatás és átkötözés... fáj. és hisztis vagyok. és különben is. izé.

najó... annyira azért nem is vagyok kikészülve... :) állítólag holnap kapok egy rózsaszín csíkos zoknit. nem is olyan rossz ez. a rózsaszín most divat?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://artur.blog.hu/api/trackback/id/tr64442311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása