HTML

Asztalos Gombóc Artúr kalandjai

A világ legvidámabb bearded collie-jának a naplója... :o) SZÜLETETT: 2007. május 10. BECENEVE: Muki, Gépont CÍME: Diósd ANYJA NEVE: Chipi APJA NEVE: Lothar HOBBIK: joghurtért és sajtért kuncsorgás, őrülten fel-alá szaladgálás, piros labda és süni kergetés... ja és mostanában a "mindenkire rámászás" :)

Utolsó kommentek

Én, a pukli :o)

2008.01.30. 23:01 milk-and-apple

Hahó!

Én lennék az, ott a két "lolka-bolka" hajszál alatt. Egy cuki kis pukli, vagyis púp - és nem a hátadon -, aki olyan körülmények között képződött, hogy sírva is fakadt, azaz kibuggyant belőlem egy kis vörös vérsejtecske-halmaz.

A fenekem alatt lévő szőrmók (hogy került ide???) elkezdett egy hatalmas hústoronnyal játszadozni, akinek a kezében egy partvis volt. Ilyet soxor láttam már, de sosem ébresztettek föl mély álmodozásomból. Most azonban pont akkor mozdult előre ez a szőrcsimbók, amikor érkezett a partvis. És akkor: BUMMMMMMMMMM! Aztán beszakadt a pukli-dobhártyám, akkorát sipított a szőrös izé. Erre már felriadtam, megnőttem és kifakadtam. Berohant velem ez a fehér csubakka kinézetű valami a házba, csinált egy tócsát ijedtében, majd visszavonulót fújt duzzogva és besomfordált az asztal alá. Ott én is végre meg tudtam pihenni.

Jó éjt! :o)

Ui.: Ne ébresztgessetek ám túl sűrűn!!!

Puk Lee

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://artur.blog.hu/api/trackback/id/tr8318888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bande' · http://kardigan.blog.hu 2008.01.31. 15:00:32

Szegény kicsi Artúr!

Nagyon fájt? Fúj gonosz parvis, gonosz Puk Lee!
"Majd jól megverjük mindet" - eztet vakkantja a Kardi. Csak csatlakozni tudunk hozzá, de tényleg.
Éljen a porszívó, pusztuljanak a partvisok! :)
süti beállítások módosítása