HTML

Asztalos Gombóc Artúr kalandjai

A világ legvidámabb bearded collie-jának a naplója... :o) SZÜLETETT: 2007. május 10. BECENEVE: Muki, Gépont CÍME: Diósd ANYJA NEVE: Chipi APJA NEVE: Lothar HOBBIK: joghurtért és sajtért kuncsorgás, őrülten fel-alá szaladgálás, piros labda és süni kergetés... ja és mostanában a "mindenkire rámászás" :)

Utolsó kommentek

a tesóm... (???)

2008.11.07. 09:52 milk-and-apple

itt ez a kis szőrtelen ordító bébi, de őszintén szólva még nemtom mit kezdjek vele. nagyon cuki meg minden, már egészen jókat alszom az üvöltésére (bár rendes figura, mert éjjel alszik ő is) - apa megszagoltatta velem a kis fejét, de aztán inkább elmentem a labdámért. tudom, hogy kicsit egysíkú vagyok, de a labda egyelőre érdekesebbnek tűnt :) anya azt mondta tartsak ki, mert másfél év és lesz egy állandó haverom, aki dobálja nekem a csipogós sünit. hmmm... ezt azért át kell gondolnom, nem hangzik rosszul. bár szerintem az ő feje is hasonlít egy ladbához, nem...? :))))

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://artur.blog.hu/api/trackback/id/tr93755323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NCs (törölt) 2008.11.08. 09:19:11

gyönyörű:)
remélem, jól vagy.

Mex · http://www.endrediadri.spaces.live.com 2008.11.08. 10:36:12

Szia Artúr! Szóval előkerültek a labdáid? :)
Jó egy ilyen szőrtelen gazdi? Nem tom, leadjam e a rendelésemet én is a gazdiknak....
A gazdim azt üzeni, nagyon "cukorborsó" (az nem tom mi? ) ez a szőrtelen tesó!
Pusszantás meg nyalintás!

Bande' · http://kardigan.blog.hu 2008.11.11. 18:55:14

Szerintem inkább Almára hasonlít... :) Gyönyörű vagy babuc.
süti beállítások módosítása