HTML

Asztalos Gombóc Artúr kalandjai

A világ legvidámabb bearded collie-jának a naplója... :o) SZÜLETETT: 2007. május 10. BECENEVE: Muki, Gépont CÍME: Diósd ANYJA NEVE: Chipi APJA NEVE: Lothar HOBBIK: joghurtért és sajtért kuncsorgás, őrülten fel-alá szaladgálás, piros labda és süni kergetés... ja és mostanában a "mindenkire rámászás" :)

Utolsó kommentek

el vagyok kényeztetve?

2008.02.05. 10:57 milk-and-apple

a szőrtelenek elvittek sétálni. jó sokat mentünk és még egy elég randa barna kutyával is találkoztunk, aki kicsit megtépett. asszem. legalábbis láttam, hogy néhány pamacs repked a levegőben - de persze nem biztos, hogy az enyémek voltak, mert így is mintha túl sok szőröm lenne... én nem is ijedtem meg - de a gazdik nagyon.

mindenesetre amikor hazaértünk, a nagyobbik szőrtelen gazdi (akit egyszerűen csak apának szoktam hívni - asszem) mindenféleképpen babusgatni akart és ezért aszondtam neki "befizetek egy talpmasszázsra, vazze" - szerinted mennyire élveztem? :o)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://artur.blog.hu/api/trackback/id/tr42326059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bande' · http://kardigan.blog.hu 2008.02.05. 15:31:24

Engem nem tépett meg senki, de egy talpmasszázsra befizetnék...van még hely a naptárban? :)
süti beállítások módosítása