HTML

Asztalos Gombóc Artúr kalandjai

A világ legvidámabb bearded collie-jának a naplója... :o) SZÜLETETT: 2007. május 10. BECENEVE: Muki, Gépont CÍME: Diósd ANYJA NEVE: Chipi APJA NEVE: Lothar HOBBIK: joghurtért és sajtért kuncsorgás, őrülten fel-alá szaladgálás, piros labda és süni kergetés... ja és mostanában a "mindenkire rámászás" :)

Utolsó kommentek

nem tetszik nekem ez az időjárás...

2008.09.29. 15:41 milk-and-apple

nem erről volt szó... ugyan múltkor anya elaludt a kanapén és mire felébredt én sok szép sáros láblenyomatot hagytam a lakásban - szerintem tök buli volt, ő nem örült annyira... asszem. mindenesetre kicsit uncsi ez az eső...

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://artur.blog.hu/api/trackback/id/tr80687486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simi-Samu-Sámuel 2008.10.05. 17:51:30

Szia Artúr!
Engem ugyan még nem ismersz, de az esőt utálom én is, úgyhogy lehetnénk cimbik! A Nevem Samu és ha kíváncsi vagy rám, nézd meg a blogom! (samuvagyok.blog.hu/ )
A Tiéd nagyon szuper! De tényleg!
Kitartást a lucskos őszi hónapokra! Vaúúúú!
Ui.: Egyébként a lábnyomos játék kifejezetten jó buli! Múltkor én is kipróbáltam. :)

Simi-Samu-Sámuel 2008.10.05. 17:54:12

Jah! Remélem nem bánod, de ajánlom a blogod a kétlábúaknak az oldalamon, mert nagyon tetszik!
süti beállítások módosítása